Z niesmakiem, graniczącym z zażenowaniem, zdumieniem i oburzeniem przeczytaliśmy na portalu e-teatr tekst pana Piotra Wyszomirskiego „Jak napisać recenzję ze spektaklu, o którym wie się za dużo?”, który pod płaszczykiem recenzji przedstawienia LILLI WENEDY jest stekiem pomówień, supozycji i insynuacji.
Zapewne Grzegorz Wiśniewski podejmie stosowne kroki dla obrony swojej prywatności i dobrego imienia.
A Teatr Wybrzeże zapewnia, iż już od wielu miesięcy działają tutaj wdrożone z akceptacją wszystkich pracowników procedury antymobbingowe. Wybrzeże, jak każda instytucja, nie ma obowiązku podawać do publicznej wiadomości informacji o swoich wewnętrznych działaniach ani przebiegu procesów realizacyjnych, konfliktach czy ich braku, burzliwych problemach czy pogodnym błogostanie. Jeśli istnieje taka konieczność mamy od tego rzecznika prasowego i swoje kanały informacyjne.
Choć w ubiegłym miesiącu zrobiliśmy krótką przerwę repertuarową, Teatr Wybrzeże nadal tętnił życiem. Zobaczcie, co się u nas działo.
Spektakl „Piękna Zośka” w reż. Marcina Wierzchowskiego został kilkukrotnie wyróżniony w finale 30. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej!
Premierze Szklanej menażerii towarzyszy wystawa plakatów zaprojektowanych przez studentów Pracowni Projektowania dla Kultury Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Na wystawie zaprezentujemy 14 prac konkursowych, spośród których Teatr Wybrzeże wyłonił zwycięski plakat Julii Szydłowskiej.