
Z niesmakiem, graniczącym z zażenowaniem, zdumieniem i oburzeniem przeczytaliśmy na portalu e-teatr tekst pana Piotra Wyszomirskiego „Jak napisać recenzję ze spektaklu, o którym wie się za dużo?”, który pod płaszczykiem recenzji przedstawienia LILLI WENEDY jest stekiem pomówień, supozycji i insynuacji.
Zapewne Grzegorz Wiśniewski podejmie stosowne kroki dla obrony swojej prywatności i dobrego imienia.
A Teatr Wybrzeże zapewnia, iż już od wielu miesięcy działają tutaj wdrożone z akceptacją wszystkich pracowników procedury antymobbingowe. Wybrzeże, jak każda instytucja, nie ma obowiązku podawać do publicznej wiadomości informacji o swoich wewnętrznych działaniach ani przebiegu procesów realizacyjnych, konfliktach czy ich braku, burzliwych problemach czy pogodnym błogostanie. Jeśli istnieje taka konieczność mamy od tego rzecznika prasowego i swoje kanały informacyjne.

Za nami pierwsza próba performatywnego czytania „Raj potop” pierwszej części „Trylogii Klimatycznej” Thomasa Köcka. Na naszej stronie internetowej możecie kupić własny egzemplarz książki „Trylogia klimatyczna”. Na czytaniu widzimy się już w najbliższą niedzielę o godz. 18:00 na Scenie Malarnia. Obowiązują zapisy, zostały już ostatnie miejsca.

Za sprawą Młodzieżowego Domu Kultury w Sopocie 14 listopada Scena Kameralna Teatru Wybrzeże zamieniła się w scenę oscarowej gali. Obejrzeliśmy Hollywood na pointach - spektakl przygotowany przez 5 różnych pracowni i ponad 130 uczestników!

Za nami jesienna odsłona Masterclassów - mistrzowskich warsztatów dla młodzieży na Scenie Kameralnej w Sopocie. Co się wydarzyło?