Z niesmakiem, graniczącym z zażenowaniem, zdumieniem i oburzeniem przeczytaliśmy na portalu e-teatr tekst pana Piotra Wyszomirskiego „Jak napisać recenzję ze spektaklu, o którym wie się za dużo?”, który pod płaszczykiem recenzji przedstawienia LILLI WENEDY jest stekiem pomówień, supozycji i insynuacji.
Zapewne Grzegorz Wiśniewski podejmie stosowne kroki dla obrony swojej prywatności i dobrego imienia.
A Teatr Wybrzeże zapewnia, iż już od wielu miesięcy działają tutaj wdrożone z akceptacją wszystkich pracowników procedury antymobbingowe. Wybrzeże, jak każda instytucja, nie ma obowiązku podawać do publicznej wiadomości informacji o swoich wewnętrznych działaniach ani przebiegu procesów realizacyjnych, konfliktach czy ich braku, burzliwych problemach czy pogodnym błogostanie. Jeśli istnieje taka konieczność mamy od tego rzecznika prasowego i swoje kanały informacyjne.
Spektakl Piękna Zośka w reżyserii Marcina Wierzchowskiego został uhonorowany Grand Prix na Festiwalu DWA TEATRY – ex aequo ze spektaklem Wiara nadzieja miłość. To nie jedyne wyróżnienie, jakie jury przyznało naszej produkcji.
Spektakl CIEMNOŚCI KRYJĄ ZIEMIĘ w reżyserii Tomasza Fryzła zdobył Grand Prix 49. Opolskich Konfrontacji Teatralnych „Klasyka Żywa”!
Z żalem żegnamy Tomirę Kowalik – wybitną aktorkę o niezwykłej scenicznej wrażliwości, przez wiele lat związaną z Teatrem Wybrzeże w Gdańsku.