Z niesmakiem, graniczącym z zażenowaniem, zdumieniem i oburzeniem przeczytaliśmy na portalu e-teatr tekst pana Piotra Wyszomirskiego „Jak napisać recenzję ze spektaklu, o którym wie się za dużo?”, który pod płaszczykiem recenzji przedstawienia LILLI WENEDY jest stekiem pomówień, supozycji i insynuacji.
Zapewne Grzegorz Wiśniewski podejmie stosowne kroki dla obrony swojej prywatności i dobrego imienia.
A Teatr Wybrzeże zapewnia, iż już od wielu miesięcy działają tutaj wdrożone z akceptacją wszystkich pracowników procedury antymobbingowe. Wybrzeże, jak każda instytucja, nie ma obowiązku podawać do publicznej wiadomości informacji o swoich wewnętrznych działaniach ani przebiegu procesów realizacyjnych, konfliktach czy ich braku, burzliwych problemach czy pogodnym błogostanie. Jeśli istnieje taka konieczność mamy od tego rzecznika prasowego i swoje kanały informacyjne.
Teatr Wybrzeże z szacunkiem i uznaniem odnosi się do pracy nauczycieli, którzy każdego dnia kształtują młode umysły. Z myślą o nich przygotowaliśmy eduKarnet – to nasz sposób, by podziękować za ich pasję, zaangażowanie i codzienną inspirację, jaką niosą innym.
Dyrektor naszego teatru i festiwalu WYBRZEŻE SZTUKI, Adam Orzechowski, zdradza, jakim jest widzem i kto go wzruszył na scenie. Dramaturżka i selekcjonerka festiwalu WYBRZEŻE SZTUKI, Anna Wakulik, tłumaczy, co pociąga ją w tworzeniu teatru. W rozmowie z Anną Umięcką opowiadają o nadchodzącej XII edycji festiwalu.
22 października o godz. 19:00 zaprezentujemy nasz spektakl na Dużej Scenie Teatru Polskiego w Poznaniu w ramach drugiej edycji festiwalu BLISCY NIEZNAJOMI QueerFest.