Serdecznie zapraszamy na Lato w Teatrze Wybrzeże! Od lipca do sierpnia na czterech scenach zaprezentujemy kilkadziesiąt spektakli, w tym aż trzy premiery!
W niedzielę, 2 lipca o godzinie 14.00 na Scenie Letniej odbędzie się premiera pierwszej części spektaklu ZŁOTY KLUCZ Marty Giergielewicz w reżyserii Maćko Prusaka. Przedstawienie uświetni piętnasty jubileuszowy sezon Sceny Letniej Teatru Wybrzeże w Pruszczu Gdańskim. W piątek, 7 lipca na Scenie Malarnia zaprezentujemy premierę PIĘKNEJ ZOŚKI w reżyserii Marcina Wierzchowskiego. Trzecią i ostatnią premierą lata będzie ROMEO I JULIA IS NOT DEAD w reżyserii Michała Siegoczyńskiego. Przedstawienie zostanie zaprezentowane w piątek, 28 lipca na Scenie Kameralnej.
W ramach tegorocznego Lata w Teatrze Wybrzeże zagramy dla Państwa również CZEGO NIE WIDAĆ, PUNKT ZERO, PRZYGODY KOZIOŁKA MATOŁKA, NORĘ, SZTUKĘ, EMIGRANTKI, KIM JEST PAN SCHMITT?, KRONIKĘ WYPADKÓW MIŁOSNYCH, spektakl BUNBURY, RESZTKI, KOŁO SPRAWY BOŻEJ, ŚMIERĆ IWANA ILJICZA, WSOPOTWZIĘTYCH, ZACZAROWANĄ KRÓLEWNĘ, POWARKIWANIA DROGI MLECZNEJ, spektakl NIEZWYCIĘŻONY, ŻABUSIĘ oraz SZELMOSTWA LISA WITALISA.
Zapraszamy Państwa do zakupu biletów w naszych kasach biletowych. Zapraszamy również do zakupów online na stronie www.bilety.teatrwybrzeze.pl. Wstęp na spektakle prezentowane na Scenie Letniej jest bezpłatny.
Do zobaczenia Latem w Teatrze Wybrzeże!
W ogrodzie wszystko żyje, a to co żyje, jest w ruchu, bo ruch to życie. Warsztat z Maćko Prusakiem był prawdziwą podróżą przez świat ruchu w naturze. Na Scenie Stara Apteka uczestniczki i uczestnicy warsztatu Choreografia ogrodu odkrywali, jak ruch roślin (i nie tylko) może stać się językiem teatru.
A jeśliby pomyśleć o teatrze jako ogrodzie? Testujemy zazielenianie Teatru Wybrzeże na różne sposoby. Tym razem w ramach „Ogrodu teatralnego” oddajemy scenę słynnemu dramatowi Thomasa Köcka i zapraszamy na czytanie performatywne trzeciej części Trylogii klimatycznej w reżyserii Doroty Androsz.
W lutym zapraszamy na premierę klasycystycznego dramatu "Brytanik" Jeana Racine’a w przekładzie Antoniego Libery, który nie doczekał się jeszcze realizacji w żadnym z polskich teatrów.