Natalia Hatalska, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, na swojej stronie internetowej poświęconej najciekawszym zjawiskom w świecie reklam, opisała dwie akcje promocyjne Teatru Wybrzeże...
„Pod koniec czerwca pojawiły się w różnych miejscach w Sopocie krzesła. Takie jakby teatralne... Kinowe może... W każdym razie tradycyjne, dość zużyte, drewniane, obite czerwonym pluszem. Do każdego z nich przyczepiona była schematyczna mapka dojścia do sopockiej Sceny Kameralnej Teatru Wybrzeże. Fajna akcja..."
całość na stronie www.hatalska.com
„Akcja polegała na tym, że turystom na plaży rozdawano dwuosobowe, festiwalowe zaproszenia. I pewnie nie byłoby w tej akcji nic spektakularnego, gdyby nie fakt, że zaproszenia rozdawali nurkowie, którzy... wynurzyli się z Bałtyku :) Trójmiejskie teatry po raz kolejny udowadniają, że komunikacja instytucji kulturalnych wcale nie musi być nudna. Brawo."
całość na stronie www.hatalska.com
Pozorna szmira pełna ogranych, brukowych motywów. Komedia, groteska i melodramat w jednym, a przy tym spektakl świetnie zagrany i wyreżyserowany. Mieszanka niemożliwa? A jednak! W kwietniowym odcinku Kroniki Teatru Wybrzeże przypominamy Opętanych Witolda Gombrowicza w reżyserii Tadeusza Minca z 1987 roku.
Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 maja 3 maja kasy biletowe w Gdańsku i Sopocie będą działały w godz. 14:00-19:00 (lub do rozpoczęcia spektaklu).
Przed nami 76. spotkanie Dyskusyjnego Klubu Teatralnego. Rozmowa będzie dotyczyć spektaklu ROMEO I JULIA IS NOT DEAD. Spotkanie odbędzie się 25 maja, po zakończeniu spektaklu, ok. godz. 18:00 na Dużej Scenie.