Teatr Wybrzeże logo
Teatr Wybrzeże logo
  • Spektakle
  • Repertuar
  • Bilety
  • Aktualności
  • Zespół
  • Kontakt
  • Spektakle
  • Repertuar
  • Bilety
  • Aktualności
  • Zespół
  • Kontakt

NEWSLETTER


Logo - Teatr Wybrzeże
Logo - Ministerstwo
Logo - Sopot
Logo - EU
Logo - Ziaja
Logo - Pruszcz Gdański
Logo - 20 lat Polski w UE
BiletyDla mediówDostępnośćEdukacja InwestycjeKontakt
O teatrzePolityka prywatnościProjektyTeatr OnlineSpektakle archiwalneWynajem
Bilety online
Rezerwacje
facebook logo
twitter logo
instagram logo
Youtube logo
Teatr Wybrzeże ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk, tel: 058 301 7021 NIP: 5830007614
© 2023 Teatr WybrzeżebipRealizacjaMapa strony

Komunikacja nie musi być nudna

Komunikacja nie musi być nudna

Natalia Hatalska, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, na swojej stronie internetowej poświęconej najciekawszym zjawiskom w świecie reklam, opisała dwie akcje promocyjne Teatru Wybrzeże...

„Pod koniec czerwca pojawiły się w różnych miejscach w Sopocie krzesła. Takie jakby teatralne... Kinowe może... W każdym razie tradycyjne, dość zużyte, drewniane, obite czerwonym pluszem. Do każdego z nich przyczepiona była schematyczna mapka dojścia do sopockiej Sceny Kameralnej Teatru Wybrzeże. Fajna akcja..."

całość na stronie www.hatalska.com

„Akcja polegała na tym, że turystom na plaży rozdawano dwuosobowe, festiwalowe zaproszenia. I pewnie nie byłoby w tej akcji nic spektakularnego, gdyby nie fakt, że zaproszenia rozdawali nurkowie, którzy... wynurzyli się z Bałtyku :) Trójmiejskie teatry po raz kolejny udowadniają, że komunikacja instytucji kulturalnych wcale nie musi być nudna. Brawo."

całość na stronie www.hatalska.com

Opublikowano: 2.08.2010

Zobacz więcej

Po premierze spektaklu JEJ SŁOWO. JEGO SŁOWO.10.05.2025

Po premierze spektaklu JEJ SŁOWO. JEGO SŁOWO.

Premiera spektaklu „Jej słowo. Jego słowo” w reż. Adama Orzechowskiego na Scenie Malarnia za nami.

Grand Prix dla logo Teatru Wybrzeże oraz Silver Award w kategorii system7.05.2025

Grand Prix dla logo Teatru Wybrzeże oraz Silver Award w kategorii system

Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!

Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wobec sytuacji Teatru w Kielcach6.05.2025

Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wobec sytuacji Teatru w Kielcach

Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wyrażają solidarność z Zespołem Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach i Jackiem Jabrzykiem, który wygrał konkurs na dyrektora tej sceny.