Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
United Design Alliance to globalna organizacja zrzeszająca projektantów i projektantki graficzne. Jak piszą na stronie: znaki to coś więcej niż tylko wskazówki wizualne, reprezentują esencję ludzkiej myśli, by stała się wizualna. Projektant graficzny działa jako kompozytor wizualny, kształtując i udoskonalając te elementy, aby osiągnąć jasność, wydźwięk i piękno. W ich rękach kształt staje się językiem.
Wojciech Janicki o logo Teatru Wybrzeże:
Połączenie inicjałów T (Teatr) W (Wybrzeże) stanowi metaforyczną grę światła i cienia, jako domenę przestrzeni i narracji teatralnej. Symbol ukazuje również motyw schodów prowadzących na scenę falę oraz mewę jako elementy odnoszące się do lokalizacji Teatru Wybrzeże.
Dotarła do nas bardzo bolesna wiadomość. Zmarł nasz serdeczny kolega, jeden z najwybitniejszych aktorów Teatru Wybrzeże, Krzysztof Matuszewski, „Matucha”, „Matuszka”.
Długo czekaliśmy na ten dzień. Ogłaszamy XII edycję Festiwalu Wybrzeże Sztuki.
Zapraszamy całe rodziny, drużyny i indywidualnych uczestników do udziału w grze terenowej "Tropem baśni". To familijna zabawa na świeżym powietrzu, która przeniesie Was do świata znanych i mniej znanych baśni – nie tylko tych prezentowanych na naszej Scenie Letniej.