Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
United Design Alliance to globalna organizacja zrzeszająca projektantów i projektantki graficzne. Jak piszą na stronie: znaki to coś więcej niż tylko wskazówki wizualne, reprezentują esencję ludzkiej myśli, by stała się wizualna. Projektant graficzny działa jako kompozytor wizualny, kształtując i udoskonalając te elementy, aby osiągnąć jasność, wydźwięk i piękno. W ich rękach kształt staje się językiem.
Wojciech Janicki o logo Teatru Wybrzeże:
Połączenie inicjałów T (Teatr) W (Wybrzeże) stanowi metaforyczną grę światła i cienia, jako domenę przestrzeni i narracji teatralnej. Symbol ukazuje również motyw schodów prowadzących na scenę falę oraz mewę jako elementy odnoszące się do lokalizacji Teatru Wybrzeże.
Dyrektor Naczelny i Artystyczny ogłasza nabór na stanowisko Koordynatorka/Koordynator ds. Inwestycji w Teatrze Wybrzeże.
Jesieniarstwo ma wiele twarzy - jak wygląda Twoja wersja jesieni? Podziel się swoim ulubionym rytuałem i wygraj zestaw kosmetyków od firmy Ziaja Polska!
Zagraliśmy 436 spektakli, 42 tytuły oraz 3 czytania performatywne dla łącznie 77 505 widzów. To był sezon obecności na polskich scenach teatralnych, aż 8 naszych tytułów zagościło na 10 różnych festiwalach!