Miło nam poinformować, że z początkiem listopada nawiązaliśmy współpracę z firmą GPEC, której przyznaliśmy tytuł „Partnera strategicznego Teatru Wybrzeże”.
Zaangażowanie w życie Pomorzan jest dla nas bardzo ważne. Aktywnie wspieramy rozwój sportu i prowadzimy akcje edukacyjne dla najmłodszych. Następnym, naturalnym krokiem było dla nas zaangażowanie się w rozwój kultury - mówi Adam Stanyer, członek zarządu GPEC.
W ramach umowy partnerskiej logo GPEC zostanie zamieszczone między innymi na fasadzie siedziby teatru, w repertuarze, afiszach, biletach oraz na stronie internetowej teatru.
GPEC należy do liderów w branży ciepłowniczej w Polsce. Główną działalnością firmy, która istnieje na rynku już 50 lat, jest przesył i dystrybucja ciepła. GPEC zajmuje się także produkcją energii elektrycznej. Przedsiębiorstwo w ramach programu Partner GPEC przyczyniło się do realizacji już ponad 30 placów zabaw dla dzieci, a ponadto stworzyło jeden z największych i najnowocześniejszych placów zabaw w Polsce - Krainę Zabawy w Gdańsku.
Premiera spektaklu „Jej słowo. Jego słowo” w reż. Adama Orzechowskiego na Scenie Malarnia za nami.
Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wyrażają solidarność z Zespołem Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach i Jackiem Jabrzykiem, który wygrał konkurs na dyrektora tej sceny.