
„FEDRA Racine’a w reżyserii Wiśniewskiego jest zgodna z tytułem, zgodna z zapowiedzią: jest inscenizacją FEDRY. Przez pierwsze pół godziny miałem podejrzenie, że ktoś się nabija. Kto dzisiaj tak robi teatr? Tak się już nie robi! Już się nie bierze klasycznego tekstu pisanego wierszem na wielkie tematy i się go nie mówi wierszem. [...] Waka-Waka pisze, że FEDRĄ (Wiśniewski), TROJANKAMI (Klata) i ŚMIERCIĄ KOMIWOJAŻERA (Stępień) Teatr Wybrzeże rośnie w potęgę, wychodzi na prowadzenie, staje się główną sceną sezonu 2018–2019. No… tak. Zgadzam się z przedmówcą. […] Dziękuję Wybrzeżu, twórcom i odtwórcom, bo dzięki takim spektaklom wiem, po co pykam te kilometry, po co chodzę do teatru, po co o nim piszę. Otóż z potrzeby piękna, a nie z potrzeby bycia pouczanym, nudzonym lub szantażowanym.”
Maciej Stroiński
Całość na stronie www.przekroj.pl/artykuly/recenzje/fedra

Wspólnie obejrzeliśmy 13 spektakli przygotowanych przez 6 teatrów, od klasycznych dramatów po nowatorskie formy sceniczne. Dziś wracamy do wspominania tego niezwykle intensywnego, odważnego października.

Naszego Kmicica obejrzycie niedługo z każdego miejsca w Polsce.

Ogród otwiera się na ciało, dźwięk i słowo. To przestrzeń na nowe doświadczenia. Zapisz się już dziś, liczba miejsc jest ograniczona.