Miło nam poinformować, że spektakle Teatru Wybrzeże znalazły się w teatralnym podsumowaniu 2015 roku, sporządzonym przez Annę Kołodziejską z portalu Teatralia.
„Niesłabnącą popularność i sukcesy sceny Teatru Wybrzeże wyznaczał w ubiegłym roku znakomity pod względem warstwy dramaturgicznej i gry aktorskiej KTO SIĘ BOI VIRGINII WOOLF? Grzegorza Wiśniewskiego ze znakomitymi kreacjami dwóch duetów Doroty Kolak i Mirosława Baki, Katarzyny Dałek i Piotra Biedronia oraz tryskający bogactwem aranżacji scenograficznych PORTRET DAMY Eweliny Marciniak."
Anna Kołodziejska wyróżniła ponadto spektakl INTRO, koprodukcję Teatru Dada von Bzdülöw i Teatru Wybrzeże.
„Na Świętego Ducha 2 przeszedł także echem szyderczy chichot, ironią i absurdem celujący w nasze narodowe słabości - za sprawą rewelacyjnego INTRO w wydaniu formacji Dada von Bzdülow - gdzie prócz głównodowodzących Katarzyny Chmielewskiej i Leszka Bzdyla choreograficzny warsztat na najwyższym poziomie pokazała dwójka młodych artystów Katarzyna Ustowska i Piotr Stanek."
Całość na stronie www.teatralia.com.pl
29 i 30 lipca na Scenie Malarnia Teatru Wybrzeże odbędą się dwa pokazy Snu nocy letniej Williama Szekspira w reżyserii Miłki Dziasek, studentki V roku warszawskiej Akademii Teatralnej. Spektakl w formule work in progress jest częścią konkursu o Nowego Yoricka 28. Festiwalu Szekspirowskiego. Z Miłką Dziasek rozmawia Monika Mioduszewska.
Wszyscy w tej komedii śnią dziwne, straszne sny – mówi Miłka Dziasek, studentka V roku reżyserii w Akademii Teatralnej w Warszawie, która wygrała konkurs na koncepcję spektaklu w Teatrze Wybrzeże będący częścią Konkursu o nagrodę Nowego Yoricka w ramach 28. Festiwalu Szekspirowskiego.
21 lipca o godzinie 17:00 zapraszamy na spektakl z tłumaczeniem na Polski Język Migowy i napisami w języku polskim. Spektakl prezentujemy w ramach programu Kultura Dostępna.