„Każdy z aktorów ma za to sporo miejsca na aktorskie szarże, które - jak w przypadku kulminacyjnego monologu Lenny'ego, granego przez Grzegorza Gzyla - zbierały na premierowym pokazie obfite oklaski uradowanej publiczności. [...] Wszechobecna sztuczność i absurdalność świata PER PROCURA służyć ma jednak przede wszystkim dobrej zabawie. Dlatego najnowszy spektakl Wybrzeża spodobać się powinien tym, którzy od teatru oczekują solidnej porcji rozrywki."
Łukasz Rudziński, Trójmiasto.pl
„Dariusz Szymaniak zagrał Kena Gormana z lekkością i wdziękiem. [...] Grzegorz Gzyl też miał swoje pięć minut, opowiadając funkcjonariuszowi policji wysoce nieprawdopodobną historię tego, co się zdarzyło, za co został nagrodzony brawami. [...] Niewątpliwym atutem sztuki jest piękna i pomysłowa scenografia Magdaleny Gajewskiej."
Grażyna Antoniewicz, Dziennik Bałtycki
„Oto możemy przejrzeć się w nowojorskim światku, jak się przeglądamy w amerykańskich serialach - w SEKSIE W WIELKIM MIEŚCIE i gangsterskich pościgach - już nie z zachwytem nad zachodnim wyzwoleniem, a z refleksją nad własnym podupadaniem. Kto głośniej się śmieje, ten więcej odnajduje w sobie, z tego się śmieją na końcu."
Paulina Danecka, Nowa Siła Krytyczna
„Swoją małą rolą świetnie bawi się także Dorota Androsz grająca uwodzicielską policjantkę Pudney. Kojarzona z "ekstremalnym" aktorstwem zaskakująco dobrze radzi sobie w farsowej kreacji.[...] Najsilniejszym punktem nowej realizacji Wybrzeża jest scenografia Magdaleny Gajewskiej. [...] Scenografka w inteligentny i ironiczny sposób obśmiewa gust nowobogackich elit epatujących bogactwem i dekorujących swe domy według aktualnych trendów."
Mateusz Jażdżewski, Teatralia Trójmiasto
Owacja dla spektaklu tak długa, że kurtynę podnoszono aż szesnaście razy? Spektakl w reżyserii Tadeusza Minca, z zachwycającą scenografią Mariana Kołodzieja inspirowaną „Sądem Ostatecznym” Memlinga, był wielkim wydarzeniem na skalę ogólnopolską. O Tragedii o bogaczu i Łazarzu, której premiera odbyła sie 7 września 1968 roku możecie posłuchać w najnowszym odcinku Z KRONIKI TEATRU WYBRZEŻE.
Plakat stworzony przez Patrycję Longawę do spektaklu „Iwona, księżniczka Burgunda” został zakwalifikowany do prestiżowego konkursu Bienal Internacional del Cartel en México - Międzynarodowego Biennale Plakatu w Meksyku.
Przyznano nagrody miesięcznika TEATR za sezon 2023/2024. Nominacje otrzymali Piotr Biedroń i Jan Klata.