Nasi znakomici artyści zostali wyróżnieni w tegorocznej ankiecie miesięcznika Teatr „Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2020/2021". Krytycy teatralni wskazali na Dorotę Kolak, Franciszka Szumińskiego, Marcina Miodka, Annę Kociarz, Katarzynę Dałek, Rafała Ryterskiego, a także sztukę POWARKIWANIA DROGI MLECZNEJ.
Najlepsza nowa sztuka obcojęzyczna (ogłoszona drukiem lub wystawiona)
POWARKIWANIA DROGI MLECZNEJ Bonna Parka, tłum. Iwona Nowacka, reż. Adam Orzechowski (wg Wiesława Kowalskiego)
Najlepsza rola kobieca
Dorota Kolak w NIEPOKOJU, reż. Grzegorz Wiśniewski (wg Wiesława Kowalskiego)
Najciekawszy debiut
Franciszek Szumiński, reżyser spektaklu ODDECH, T. Łaźnia Nowa w Krakowie i spektaklu ŚMIERĆ IWANA ILJICZA (wg Jacka Wakara)
Najlepsza rola epizodyczna
Marcin Miodek w ŻYCIU INTYMNYM JAROSŁAWA, reż. Kuba Kowalski (wg Wiesława Kowalskiego)
Najlepsza rola epizodyczna
Anna Kociarz w ŻYCIU INTYMNYM JAROSŁAWA, reż. Kuba Kowalski (wg Katarzyny Flader-Rzeszowskiej)
Katarzyna Dałek w BALKONIE, reż. Jan Klata (wg Tomasza Domagały)
Najlepsza muzyka
Rafał Ryterski, LILIA WENEDA, reż. Grzegorz Wiśniewski (wg Wiesława Kowalskiego)
Przed nami kolejne spotkanie w ramach Dyskusyjnego Klubu Teatralnego! Tym razem przyjrzymy się norwskiemu dramatowi Ibsena. Rozmowa będzie dotyczyć spektaklu UPIORY.
Adaptacją tekstu „Szklana menażeria” na podstawie dramatu Tennessee Williamsa w przekładzie Jacka Poniedziałka zajmie się Bartosz Cwaliński. Reżyseruje Stanisław Chludziński, i będzie to jego dyplom reżyserski.
Otrzymaliśmy dotację w wysokości 66 tysięcy złotych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Kultura Dostępna.