Szanowni Państwo, w związku z rozporządzeniem Premiera wszystkie spektakle Teatru Wybrzeże od 7 do 29 listopada zostają odwołane.
Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:
- w przypadku biletów zakupionych drogą internetową nie ma potrzeby kontaktowania się z kasami, należność zostanie zwrócona na konto, z którego dokonywano płatności w systemie PayU
- zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową; wystarczy wysłać na nasz adres (Kliknij aby zobaczyć adres email) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta; dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/
- zwroty biletów będących realizacją Biletu Otwartego: kody voucherów odzyskują swoją ważność, termin ważności zostanie odpowiednio przedłużony po ponownym otwarciu teatru
- zwroty biletów będących realizacją karnetu: zostaną wydane duplikaty karnetów z nową pulą miejsc do wykorzystania, zapraszamy do kontaktu po wznowieniu działania teatru
Od 7 listopada kasy w Gdańsku i Sopocie będą nieczynne. Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (519 155 636) lub mailowo (Kliknij aby zobaczyć adres email) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Choć w ubiegłym miesiącu zrobiliśmy krótką przerwę repertuarową, Teatr Wybrzeże nadal tętnił życiem. Zobaczcie, co się u nas działo.
Spektakl „Piękna Zośka” w reż. Marcina Wierzchowskiego został kilkukrotnie wyróżniony w finale 30. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej!
Premierze Szklanej menażerii towarzyszy wystawa plakatów zaprojektowanych przez studentów Pracowni Projektowania dla Kultury Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Na wystawie zaprezentujemy 14 prac konkursowych, spośród których Teatr Wybrzeże wyłonił zwycięski plakat Julii Szydłowskiej.