Drodzy widzowie, uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją rządu o wprowadzeniu stanu epidemii czasowe zamknięcie teatrów oraz innych instytucji kultury zostało przedłużone do odwołania.
Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie.
W trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników wprowadziliśmy zmiany w pracy kas biletowych.
Od 14 marca kasy w Gdańsku i Sopocie są nieczynne.
Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (501 307 311), mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) oraz za pomocą czatu na naszej stronie internetowej. Są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.
Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:
- Zwroty biletów zakupionych drogą internetową dokonywane są automatycznie na konto, z którego dokonano płatności, nie ma więc potrzeby kontaktowania się z kasami.
- Zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową. Wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta. Dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/
- W sprawie biletów grupowych, a także odebranych w ramach Karnetu i Biletu Otwartego, prosimy o kontakt z kasą.
Choć w ubiegłym miesiącu zrobiliśmy krótką przerwę repertuarową, Teatr Wybrzeże nadal tętnił życiem. Zobaczcie, co się u nas działo.
Spektakl „Piękna Zośka” w reż. Marcina Wierzchowskiego został kilkukrotnie wyróżniony w finale 30. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej!
Premierze Szklanej menażerii towarzyszy wystawa plakatów zaprojektowanych przez studentów Pracowni Projektowania dla Kultury Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Na wystawie zaprezentujemy 14 prac konkursowych, spośród których Teatr Wybrzeże wyłonił zwycięski plakat Julii Szydłowskiej.