Drodzy widzowie, uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją rządu o wprowadzeniu stanu epidemii czasowe zamknięcie teatrów oraz innych instytucji kultury zostało przedłużone do odwołania.
Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie.
W trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników wprowadziliśmy zmiany w pracy kas biletowych.
Od 14 marca kasy w Gdańsku i Sopocie są nieczynne.
Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (501 307 311), mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) oraz za pomocą czatu na naszej stronie internetowej. Są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.
Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:
- Zwroty biletów zakupionych drogą internetową dokonywane są automatycznie na konto, z którego dokonano płatności, nie ma więc potrzeby kontaktowania się z kasami.
- Zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową. Wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta. Dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/
- W sprawie biletów grupowych, a także odebranych w ramach Karnetu i Biletu Otwartego, prosimy o kontakt z kasą.
W ogrodzie wszystko żyje, a to co żyje, jest w ruchu, bo ruch to życie. Warsztat z Maćko Prusakiem był prawdziwą podróżą przez świat ruchu w naturze. Na Scenie Stara Apteka uczestniczki i uczestnicy warsztatu Choreografia ogrodu odkrywali, jak ruch roślin (i nie tylko) może stać się językiem teatru.
A jeśliby pomyśleć o teatrze jako ogrodzie? Testujemy zazielenianie Teatru Wybrzeże na różne sposoby. Tym razem w ramach „Ogrodu teatralnego” oddajemy scenę słynnemu dramatowi Thomasa Köcka i zapraszamy na czytanie performatywne trzeciej części Trylogii klimatycznej w reżyserii Doroty Androsz.
W lutym zapraszamy na premierę klasycystycznego dramatu "Brytanik" Jeana Racine’a w przekładzie Antoniego Libery, który nie doczekał się jeszcze realizacji w żadnym z polskich teatrów.