
Drodzy widzowie, uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją rządu o wprowadzeniu stanu epidemii czasowe zamknięcie teatrów oraz innych instytucji kultury zostało przedłużone do odwołania.
Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie.
W trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników wprowadziliśmy zmiany w pracy kas biletowych.
Od 14 marca kasy w Gdańsku i Sopocie są nieczynne.
Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (501 307 311), mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) oraz za pomocą czatu na naszej stronie internetowej. Są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.
Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:
- Zwroty biletów zakupionych drogą internetową dokonywane są automatycznie na konto, z którego dokonano płatności, nie ma więc potrzeby kontaktowania się z kasami.
- Zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową. Wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta. Dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/
- W sprawie biletów grupowych, a także odebranych w ramach Karnetu i Biletu Otwartego, prosimy o kontakt z kasą.

Przez te dni obejrzeliśmy 13 spektakli przygotowanych przez 6 teatrów, od klasycznych dramatów po nowatorskie formy sceniczne.

Lektura, po której trudno oddychać spokojnie. Tekst potwór, tekst niemożliwy. Tekst do mówienia. Tekst do grania. Tekst do śpiewania. Tekst do tańczenia. Tak wiele możliwości, gdyby tylko ktoś miał dość odwagi…

Nasze koordynatorki dostępności wystąpiły online jako prelegentki w panelu poświęconym nowoczesnym technologiom wspierającym osoby z niepełnosprawnościami w odbiorze sztuki.