Natalia Hatalska, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, na swojej stronie internetowej poświęconej najciekawszym zjawiskom w świecie reklam, opisała dwie akcje promocyjne Teatru Wybrzeże...
„Pod koniec czerwca pojawiły się w różnych miejscach w Sopocie krzesła. Takie jakby teatralne... Kinowe może... W każdym razie tradycyjne, dość zużyte, drewniane, obite czerwonym pluszem. Do każdego z nich przyczepiona była schematyczna mapka dojścia do sopockiej Sceny Kameralnej Teatru Wybrzeże. Fajna akcja..."
całość na stronie www.hatalska.com
„Akcja polegała na tym, że turystom na plaży rozdawano dwuosobowe, festiwalowe zaproszenia. I pewnie nie byłoby w tej akcji nic spektakularnego, gdyby nie fakt, że zaproszenia rozdawali nurkowie, którzy... wynurzyli się z Bałtyku :) Trójmiejskie teatry po raz kolejny udowadniają, że komunikacja instytucji kulturalnych wcale nie musi być nudna. Brawo."
całość na stronie www.hatalska.com
Poznajcie wzruszającą historię Pani Helenki – opowieść pełną wspomnień, które przetrwały lata.
"Na zewnątrz spaleni, w środku wypaleni”. Jeśli nie zdążyliście wsiąść do naszego pociągu i wziąć udziału w czytaniu performatywnym "Posłuchaj w ogrodzie", teraz macie szansę go posłuchać do 31 grudnia.
Drogie i Drodzy, na Święta Bożego Narodzenia życzymy Wam dobrostanu, cokolwiek on dla Was oznacza. Życzymy Wam, żebyście w pędzącym świecie potrafili się zatrzymać. W zalewie informacji znaleźli tylko te, które Was karmią...