Natalia Hatalska, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, na swojej stronie internetowej poświęconej najciekawszym zjawiskom w świecie reklam, opisała dwie akcje promocyjne Teatru Wybrzeże...
„Pod koniec czerwca pojawiły się w różnych miejscach w Sopocie krzesła. Takie jakby teatralne... Kinowe może... W każdym razie tradycyjne, dość zużyte, drewniane, obite czerwonym pluszem. Do każdego z nich przyczepiona była schematyczna mapka dojścia do sopockiej Sceny Kameralnej Teatru Wybrzeże. Fajna akcja..."
całość na stronie www.hatalska.com
„Akcja polegała na tym, że turystom na plaży rozdawano dwuosobowe, festiwalowe zaproszenia. I pewnie nie byłoby w tej akcji nic spektakularnego, gdyby nie fakt, że zaproszenia rozdawali nurkowie, którzy... wynurzyli się z Bałtyku :) Trójmiejskie teatry po raz kolejny udowadniają, że komunikacja instytucji kulturalnych wcale nie musi być nudna. Brawo."
całość na stronie www.hatalska.com
Informujemy, że z przyczyn niezależnych od Teatru, premiera „Potopu” w reżyserii Michała Siegoczyńskiego zostaje przeniesiona na 29 marca. Odległy termin premiery jest spowodowany licznymi wyjazdami Teatru Wybrzeże na festiwale w najbliższym czasie.
Zapraszamy do oglądania kolejnego odcinka Z Kroniki Teatru Wybrzeże, gdzie omawiamy „Hanemanna” w reżyserii Izabelli Cywińskiej, którego premiera odbyła się 27 stycznia 2002 roku.
29 marca w Teatrze Wybrzeże odbędzie się prapremiera Potopu inspirowanego powieścią Henryka Sienkiewicza według scenariusza Michała Siegoczyńskiego. Z autorem i reżyserem sztuki rozmawia Monika Mioduszewska.