Natalia Hatalska, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, na swojej stronie internetowej poświęconej najciekawszym zjawiskom w świecie reklam, opisała dwie akcje promocyjne Teatru Wybrzeże...
„Pod koniec czerwca pojawiły się w różnych miejscach w Sopocie krzesła. Takie jakby teatralne... Kinowe może... W każdym razie tradycyjne, dość zużyte, drewniane, obite czerwonym pluszem. Do każdego z nich przyczepiona była schematyczna mapka dojścia do sopockiej Sceny Kameralnej Teatru Wybrzeże. Fajna akcja..."
całość na stronie www.hatalska.com
„Akcja polegała na tym, że turystom na plaży rozdawano dwuosobowe, festiwalowe zaproszenia. I pewnie nie byłoby w tej akcji nic spektakularnego, gdyby nie fakt, że zaproszenia rozdawali nurkowie, którzy... wynurzyli się z Bałtyku :) Trójmiejskie teatry po raz kolejny udowadniają, że komunikacja instytucji kulturalnych wcale nie musi być nudna. Brawo."
całość na stronie www.hatalska.com
Teatr Wybrzeże z szacunkiem i uznaniem odnosi się do pracy nauczycieli, którzy każdego dnia kształtują młode umysły. Z myślą o nich przygotowaliśmy eduKarnet – to nasz sposób, by podziękować za ich pasję, zaangażowanie i codzienną inspirację, jaką niosą innym.
Dyrektor naszego teatru i festiwalu WYBRZEŻE SZTUKI, Adam Orzechowski, zdradza, jakim jest widzem i kto go wzruszył na scenie. Dramaturżka i selekcjonerka festiwalu WYBRZEŻE SZTUKI, Anna Wakulik, tłumaczy, co pociąga ją w tworzeniu teatru. W rozmowie z Anną Umięcką opowiadają o nadchodzącej XII edycji festiwalu.
22 października o godz. 19:00 zaprezentujemy nasz spektakl na Dużej Scenie Teatru Polskiego w Poznaniu w ramach drugiej edycji festiwalu BLISCY NIEZNAJOMI QueerFest.