Już 23 czerwca do pomocy przy organizacji III Edycji Wybrzeża Sztuki rusza projekt "Gdańscy Akcjonariusze".
Wolontariusze wspierając pracowników teatru głównie w zadaniach logistycznych, będą mieli okazję nie tylko przyjrzeć się zza kulis życiu teatru, ale też obejrzeć festiwalowe spektakle.
W podziękowaniu za pomoc otrzymają także bilety otwarte do wykorzystania podczas letniego sezonu w Teatrze Wybrzeże.
Gdańscy Akcjonariusze to projekt realizowany przez Gdańsk Convention Bureau, czyli komórkę Gdańskiej Organizacji Turystycznej oraz Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku. Teatr Wybrzeże jest partnerem tego projektu.
Premiera spektaklu „Jej słowo. Jego słowo” w reż. Adama Orzechowskiego na Scenie Malarnia za nami.
Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wyrażają solidarność z Zespołem Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach i Jackiem Jabrzykiem, który wygrał konkurs na dyrektora tej sceny.