Zapraszamy Państwa do lektury fragmentów recenzji spektaklu ROMEO I JULIA IS NOT DEAD - naszej ostatniej prapremiery w sezonie teatralnym 2022/2023.
„Tworząc alternatywną historię kochanków z Werony, Michał Siegoczyński bezceremonialnie wrzuca ich w podły, zdeprawowany świat i pozbawia niewinności. Łączy w hasztag albo mit popkultury, sprawdzając, co z niego zostało. Fantastycznie grany przez zespół Teatru Wybrzeże ROMEO I JULIA IS NOT DEAD to najbardziej radykalny z jego spektakli. Bezczelnemu, grubymi nićmi szytemu show z oddali patronują Quentin Tarantinom i Baz Luhrmann. Bezwstydny glamour skrywa czystą grozę.”
Jacek Wakar, strona autorska www.jacekwakar.pl
„To interesujący spektakl, w którym Michał Siegoczyński, reżyser i scenarzysta, bawi się wraz z widzem motywami szekpirowskiego dramatu. Zabawa ta ma wiele wymiarów i niemal nieustannie jesteśmy tu czymś zaskakiwani.”
Marek Nowak, Informator Pomorza
„Siegoczyński jest mistrzem drobnych, kameralnych myśli rzucanych widzowi do wychwycenia, by pochylił się nad nimi na dłużej. W spektaklu każdy znajdzie coś dla siebie - mamy piękną scenę o miłości ojca do córki, w której błyszczy Grzegorz Gzyl w roli ojca Julii, mamy trochę o rodzinnej lojalności, nieco o relacjach dzieci z rodzicami, zagadnienia z zakresu małżeństwa (przedstawiane przez wielu bohaterów, ale najbardziej poruszające w wykonaniu Doroty Androsz jako matki Julii), a także poczucia własnej wartości czy też istocie religijności. Fundamentalne są też oczywiście rozważania na temat samego dramatu Szekspira.”
Paulina Kabzińska, Dziennik Teatralny Łódź
Sala sądowa jako przestrzeń spektaklu? Takiej pozycji nie było jeszcze w naszym repertuarze.
Uprzejmie informujemy, że w dniu 28 kwietnia kasa biletowa w Gdańsku będzie nieczynna. Zapraszamy do zakupu biletów online pod adresem: bilety.teatrwybrzeze.pl
Zabierz ze sobą otwartość, ciekawość i coś do pisania!