„Teatr Dada von Bzdülöw praktycznie na pustej scenie, z jednym rekwizytem (krzesło), za pomocą muzyki i ciekawie ustawionych świateł, stworzył niezwykle błyskotliwy, inteligentny i rewelacyjnie zatańczony spektakl. Oprócz KILKU BŁYSKOTLIWYCH SPOSTRZEŻEŃ A LA GOMBROWICZ nie przypominam sobie w spektaklach Dady takiej dynamiki, tempa i techniki połączonej z wyrafinowanym pomysłem scenicznym. Powstało dzieło wybitne. Nowoczesny, niezwykle mądry, choć trudny w odbiorze spektakl o życiu i wieńczącej je śmierci. Tylko i aż tyle."
Łukasz Rudziński, Trójmiasto.pl
całość na www.trojmiasto.pl
„LE SACRE jest zdecydowanie najwybitniejszą produkcją Dady. Przedstawienie to w moim prywatnym rankingu wyprzedziło dotychczasowego faworyta, czyli niespieszny, medytacyjny EDEN. LE SACRE to starannie przygotowana i przemyślana struktura, wypełniona wyśmienitymi etiudami choreograficznymi, intrygującym tekstem, błyskotliwymi rozwiązaniami scenicznymi i świetną muzyką. To teatr niezwykle efektowny, ale nie efekciarski: gęsty intelektualnie, wymagający niezwykłego skupienia, traktujący widza w stu procentach poważnie."
Mirosław Baran, Gazeta Wyborcza
całość na www.cjg.gazeta.pl
„Data - czterdziestolecie tragicznego Czarnego Czwartku w Gdyni, kiedy to w grudniu 1970 roku zginęło od kul osiemnaście osób - bez znaczenia nie jest. Przydała czterdziestemu spektaklowi w historii Teatru Dada von Bzdulow powagi. Bo że jest to spektakl najpoważniejszy w historii tego zespołu - nie ma wątpliwości."
Tadeusz Skutnik, Dziennik Bałtycki
całość na www.dziennikbaltycki.pl
„Tancerze przykuwają uwagę w całej przestrzeni prezentacji, są intrygujący, ekscytujący, erotyzujący, przejmujący. Spektakl ilustruje, ale przede wszystkim buduje, świetna, zaskakująca niektórych znawców przedmiotu muzyka Mikołaja Trzaski."
Katarzyna Wysocka, Gazeta Świętojańska
całość na www.gazeta.razem.pl
Szykuje się kolejne spotkanie w ramach Dyskusyjnego Klubu Teatralnego! Tym razem przeniesiemy się do portowego włoskiego miasta- Chioggi! Rozmowa będzie dotyczyć spektaklu AWANTURA W CHIOGGI.
Czym jest strach i dlaczego zwierzęta w pewnym lesie bały się Pana Kockiego? Po przygodach Siostry Lisiczki pozostajemy w świecie baśni ukraińskich. Do zapoznania się z kolejnymi bohaterami zapraszamy w trakcie rodzinnych warsztatów teatralnych w polskiej i ukraińskiej wersji językowej.
Zapraszamy do teatralnego bufetu mieszczącego się na pierwszym piętrze foyer Dużej Sceny. Bufet jest czynny godzinę przed spektaklem i godzinę po.