Piękna Zośka została doceniona w Subiektywnym Alfabecie Teatralnym 2024 Arama Sterna – od reżyserii, przez wybitne kreacje aktorskie, aż po znakomitą oprawę świetlną!
A JAK ARCYMISTRZOWSKIE
★ Karolina Kowalska za tytułową rolę w spektaklu – „Wielopoziomowa, niezwykle emocjonalna i przejmująca w swej roli, jednocześnie tak niecnie prawdziwa w wiejskim dramacie rodzinnym.”
A JAK ABSOLUTNIE NAJLEPSI
★ Piotr Biedroń za rolę Macieja Palucha – „Mrok swego bohatera odsłania stopniowo, najpierw czaruje prostolinijną osobowością, by z kolejnym aktem stać się potworem, bo wojna dla niego nigdy się nie skończyła.”
Z obsady Pięknej Zośki wyróżniono także:
★ Justynę Bartoszewicz (również za rolę Tytanii w Śnie nocy letniej w reżyserii Miłki Dziasek)
★ Marzenę Nieczuję Urbańską
★ Macieja Konopińskiego
Ponadto w zestawieniu pojawiają się:
★ Marcin Wierzchowski (reżyser)
★ Justyna Bilik (autorka tekstu)
★ Aneta Jankowska (choreografka)
★ Szymon Kluz (reżyser światła)
★ Magda Mucha (scenografka i kostiumografka)
Brawa dla wszystkich twórców tej repertuarowej perełki! 👏👏👏
Pełen tekst: Subiektywny Alfabet Teatralny 2024
Spektakl Teatru Wybrzeże "Iwona, księżniczka Burgunda" w reżyserii Adama Orzechowskiego został nominowany w prestiżowym plebiscycie Pomorskie Sztormy!
W pierwszej edycji Festiwalu Lamentacje zaproszono przedstawienia, które za pomocą dialogu z wielkimi autorami odnoszą się do naszej współczesności. Punktem wyjścia są „Dziady” Adama Mickiewicza i jego słynna „Lekcja XVI”, poświęcona teatrowi i dramatowi słowiańskiemu.
"Spektakl, który wciąga od pierwszej chwili!". Nie milkną echa po warszawskim pokazie „Ciemności kryją ziemię” w ramach festiwalu Nowe Epifanie w Warszawie. Zerknijcie, co o nas piszą!