Wielkie otwarcie sezonu 2024/2025 już za nami. Zagraliśmy spektakl Wszystko szwindel w reżyserii Pawła Aignera. Długie, głośne owacje na stojąco pokazały, że spektakl zachwycił publiczność, stając się doskonałym początkiem nowego sezonu.
Na scenie wystąpili: Katarzyna Borkowska, Adam Turczyk, Małgorzata Brajner, Katarzyna Z. Michalska, Małgorzata Oracz, Grzegorz Gzyl, Maciej Konopiński, Konrad Kucharczyk, Robert Ninkiewicz, Grzegorz Otrębski, Cezary Rybiński, Marek Tynda.
Muzykę na żywo wykonali: Maciej Chrzęszczyk (perkusja), Tomasz Jocz (fortepian), Tomasz Klepczyński (klarnet), Bartek Sadok (saksofon), Dominik Łukaszczak (puzon), Adam Pachla (kontrabas), Filip Zółtkowski (trąbka).
Scenogrfia: Magdalena Gajewska
Kostiumy: Grupa Mixer
Kierownictwo muzyczne: Piotr Klimek
Akompaniament: Tomasz Jocz
Konsultacje wokalne: Cezary Szyfman
Ruch sceniczny: Karolina Garbacik
Wideo: Krzysztof Kiziewicz
Asystentka reżysera: Małgorzata Oracz.
Inspicjentka – suflerka: Agnieszka Szczepaniak
Lista ta jest znacznie dłuższa, ponieważ ta wielka produkcja wymaga ogromnego nakładu pracy ze strony wielu działów teatru. Wielkie brawa dla wszystkich osób zaangażowanych w powstanie spektaklu!
Spektakl został zrealizowany przy wsparciu finansowym Miasta Pruszcz Gdański.
Zapraszamy do oglądania relacji fotograficznej Piotra Hukało.
W ogrodzie wszystko żyje, a to co żyje, jest w ruchu, bo ruch to życie. Warsztat z Maćko Prusakiem był prawdziwą podróżą przez świat ruchu w naturze. Na Scenie Stara Apteka uczestniczki i uczestnicy warsztatu Choreografia ogrodu odkrywali, jak ruch roślin (i nie tylko) może stać się językiem teatru.
A jeśliby pomyśleć o teatrze jako ogrodzie? Testujemy zazielenianie Teatru Wybrzeże na różne sposoby. Tym razem w ramach „Ogrodu teatralnego” oddajemy scenę słynnemu dramatowi Thomasa Köcka i zapraszamy na czytanie performatywne trzeciej części Trylogii klimatycznej w reżyserii Doroty Androsz.
W lutym zapraszamy na premierę klasycystycznego dramatu "Brytanik" Jeana Racine’a w przekładzie Antoniego Libery, który nie doczekał się jeszcze realizacji w żadnym z polskich teatrów.