Drodzy widzowie, z dumą prezentujemy nowy logotyp Teatru Wybrzeże. Jego autorem jest Wojciech Janicki z Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu.
Wojciech Janicki o nowym logotypie: „Połączenie inicjałów T (Teatr Wybrzeże) W (Wybrzeże) stanowi metaforyczną grę światła i cienia, jako domenę przestrzeni i narracji teatralnej. Symbol ukazuje również motyw schodów prowadzących na scenę, falę oraz mewę jako elementy odnoszące się do lokalizacji Teatru Wybrzeże."
Wojciech Janicki - specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej firm i produktów. Jest autorem wielu znaków i opracowań corporate / brand identity. Działa w obszarze projektów komercyjnych – kreowania marki, konsultacji wizerunkowej, a także badań na rzecz nowatorskich rozwiązań w dziedzinie komunikacji wizualnej. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje liczne formy współpracy z agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, instytucjami i odbiorcami indywidualnymi. Liczne nagrody i wyróżnienia w krajowych i międzynarodowych przeglądach grafiki projektowej. Od roku akademickiego 2016/2017 pełni funkcję Kierownika Katedry Komunikacji Wizualnej UAP. Kierownik Pracowni Znaku i identyfikacji (ID Pracownia). Prowadzi zajęcia z zakresu identyfikacji wizualnej, obejmujące zasady projektowania znaków, tworzenie systemów CI, service design, a także trendy projektowe i inne.
Premiera spektaklu „Jej słowo. Jego słowo” w reż. Adama Orzechowskiego na Scenie Malarnia za nami.
Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wyrażają solidarność z Zespołem Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach i Jackiem Jabrzykiem, który wygrał konkurs na dyrektora tej sceny.