
Na Dużej Scenie rodzi się niezwykła interpretacja „Sądu Ostatecznego”. Agata Duda-Gracz, autorka scenariusza, reżyserii, kostiumów i scenografii, zaprasza widzów do wejścia w sam środek obrazu Memlinga.
Scenografia nie jest tylko przestrzenią – to wnętrze głowy Hugona van der Goesa, malarza, którego obsesja na punkcie obrazu doprowadziła do utraty zmysłów. Powstaje przejmująca opowieść o obrazie, który stał się życiem, i o życiu, które zamieniło się w obraz.
Prapremiera spektaklu „Memling, czyli historia końca świata" 3 października.

Wspólnie obejrzeliśmy 13 spektakli przygotowanych przez 6 teatrów, od klasycznych dramatów po nowatorskie formy sceniczne. Dziś wracamy do wspominania tego niezwykle intensywnego, odważnego października.

Naszego Kmicica obejrzycie niedługo z każdego miejsca w Polsce.

Ogród otwiera się na ciało, dźwięk i słowo. To przestrzeń na nowe doświadczenia. Zapisz się już dziś, liczba miejsc jest ograniczona.