Miło nam poinformować, że Grupa GPEC i Teatr Wybrzeże przedłużyły umowę o współpracy. Mecenat Grupy GPEC będzie wsparciem dla bieżącej działalności Teatru Wybrzeże, który przyznał przedsiębiorstwu tytuł Partnera Strategicznego.
Grupa GPEC rozpoczęła współpracę z Teatrem Wybrzeże w listopadzie 2010 roku. Dotychczas na jej mocy wymieniono między innymi oświetlenie budynku głównego teatru oraz w ramach programu WSPÓLNE DZIAŁANIE - LOKALNE ZAANGAŻOWANIE, prowadzonego przez Grupę GPEC, zorganizowano specjalne przedstawienie z udziałem pracowników Grupy dla dzieci z gdańskich placówek wychowawczych i Fundacji Hospicyjnej.
Premiera spektaklu „Jej słowo. Jego słowo” w reż. Adama Orzechowskiego na Scenie Malarnia za nami.
Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
Dyrekcja i Zespół Teatru Wybrzeże wyrażają solidarność z Zespołem Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach i Jackiem Jabrzykiem, który wygrał konkurs na dyrektora tej sceny.