„Relacje na linii kobieta i mężczyzna, fascynacja cielesnością, seksualnością, humor. To wszystko dobrze znamy ze spektakli Teatru Dada von Bzdülöw. W LE SACRE, którego premiera łączy się z osiemnastymi urodzinami teatru, dostajemy te elementy podniesione do kwadratu.
[...]
Teatr Dada von Bzdülöw dał widzom mistyczne, momentami szamańskie (zwłaszcza w scenach wspólnych sekwencji) dzieło. LE SACRE nie pokazuje, jak wyglądała, czy może wyglądałaby, pierwsza wersja baletu. Zespół teatru nie snuje fantazji na ten temat, bardziej pozostając przy atmosferze ŚWIĘTA WIOSNY, przekłada je przez swoje własne poczucie estetyczne, jednocześnie czyniąc z niego intelektualną zagadkę. Elementy składowe spektaklu są świetnie dopracowane: choreografia, światła Michała Kołodzieja, a muzykę Mikołaja Trzaski trudno określić inaczej jak doskonałą. Wydaje się, że zespół poszedł o krok dalej, zachowując jednocześnie swój dotychczasowy rodowód. A obawa, czy poradzą sobie na dużej scenie, jest niepotrzebna. Czy to zapowiedź kolejnych osiemnastu lat?"
Magdalena Zielińska, Teatralia Trójmiasto
całość na stronie www.teatralia.com.pl
Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 maja 3 maja kasy biletowe w Gdańsku i Sopocie będą działały w godz. 14:00-19:00 (lub do rozpoczęcia spektaklu).
Przed nami 76. spotkanie Dyskusyjnego Klubu Teatralnego. Rozmowa będzie dotyczyć spektaklu ROMEO I JULIA IS NOT DEAD. Spotkanie odbędzie się 25 maja, po zakończeniu spektaklu, ok. godz. 18:00 na Dużej Scenie.
Jakie miejsce w teatrze jest najważniejsze? Ile jest reflektorów nad sceną? Jak wygląda sztuczna krew? Zapraszamy do zwiedzanie Sceny Kameralnej Teatru Wybrzeże podczas Nocy Muzeów! Trasa zwiedzania uwzględnia m.in. widownię, scenę, charakteryzatornię i garderoby.