„Adam Nalepa dokonał we współczesnym teatrze rzeczy niebanalnej. Postarał się, choćby dla prowokacji, bronić skompromitowanych przez rewolucjonistów i modernistów konserwatywnych haseł Zygmunta Krasińskiego i hrabiego Henryka.
Zapytał, co znaczą. Nie zabrakło też analizy starych polskich przywar, do których młode pokolenia dodało nowe - wahanie i bojaźń. W odbiorze dało o sobie znać zagadkowe pomieszanie symboli, starych i nowych, na przykład Polski Walczącej i Che Guevary."
Jacek Cieślak, Rzeczpospolita
Całość na stronie www.rp.pl
Przed nami kolejne spotkanie w ramach Dyskusyjnego Klubu Teatralnego! Tym razem przyjrzymy się norwskiemu dramatowi Ibsena. Rozmowa będzie dotyczyć spektaklu UPIORY.
Adaptacją tekstu „Szklana menażeria” na podstawie dramatu Tennessee Williamsa w przekładzie Jacka Poniedziałka zajmie się Bartosz Cwaliński. Reżyseruje Stanisław Chludziński, i będzie to jego dyplom reżyserski.
Otrzymaliśmy dotację w wysokości 66 tysięcy złotych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Kultura Dostępna.